Upside Down House - Menara Kuala Lumpur

Upside Down House - Menara Kuala Lumpur

Sumber : google.com (star.com.my)

Upside Down House adalah salah satu tarikan yang boleh didapati Menara Kuala Lumpur. Kedudukan rumah ini yang betul betul di hadapan perkarangan sangat menarik perhatian. Jadi sambil merayau pergi naik menara KL, kita pun try masuk rumah ni. Terdapat pakej harga kombo sekali dengan Skydeck + Observation Deck lebih kurang RM80.

Rumah ni tak besar mana, tapi bila dibandingkan rumah flat yang aku duduk sekarang ni. Tiba-tiba rasa rumah ni besar. Hahahaha. Ok abaikan aku mengarut.

Masa nak masuk rumah ni, dia kena ikut turn. Daftar lepas tu dia bagi angka giliran ikut kumpulan. Sementara menunggu nombor dipanggil, kita pun merayap la di laman luar rumah ni. Yang pelik, perkarangan rumah ni tak terbalik pula. Cantik jer, siap ada gazebo untuk putera lilin macam aku berteduh.

 Nak tengok macam mana keadaan perkarangan luaran rumah ni, boleh check it out gambar di bawah. Gambar 360 darjah, jadi rajin la scroll dekat gambar tu, nak tengok gambar semua.

Kawasan Luaran Upside Down House




Sedang aku tengah syok merakam laman rumah ni, tiba-tiba terdengar suara ayu pekerja di sini memanggil no giliran. Lalu aku dan kawan aku berlari2 anak untuk masuk. Disebabkan rumah ni terbalik, jadi kami masuk tingkat atas dulu baru keluar ikut tingkat bawah. ada tangga gitu.

Keadaan rumah di dalam Upside Down House



Lepas tu ada la bilik tidur segala bagai. Memang best, tapi kena pandai posing. Bagi yang tak pandai posing, pekerja di sini sangat ramah untuk tunjukkan gaya yang sesuai, walaupun semua bertudung ayu gitu. Sejuk mata memandang, tak gitu. Hahahaha

Pusing-pusing dalam ni tak sampai pun 10 minit. Ala macam ko pusing rumah flat macam aku ni, kecil jer.


Iklan


Royal Scent Perfume
Kegembiraan dalam setiap semburan perfume. 



Untuk yang berminat atau teringin untuk mencuba bau-bau ini. Kalau beli original mahal sampai empat hingga lima ratus. Untuk langkah berjimat boleh la cuba Royal Scent Perfume. Sangat berkualiti pada harga yang ekonomi 



Perfume 35 ML

Harga Biasa
RM25.00


Harga Promosi 
RM16.00

Free Postage

Boleh Klik Kedai Di Bawah Ni

ROYAL SCENT PERFUME

Share on Google Plus

About Ash

Kita semua pengembara. Aku hanyalah pengembara bersama kamera
    Blogger Comment