Ingat lelaki tak suka Perfume Manis ker? Anda Salah!!

Bau Perfume Manis Untuk Lelaki

Sumber : Google.com


Selalu kalau bab perfume ni selalunya perempuan yang suka bau manis-manis. Tapi sebenarnya mengikut kajian tidak saintifik dari aku. Lelaki yang suka bau manis pun boleh tahan ramai dan diantaranya aku lah. Hahahah. Kalau boleh nak pakai perfume perempuan, tapi nanti kantoi pula kan dengan akak-akak ofis. Hehehe

Untuk elak situasi yang sebegitu berlaku, kita kenalah pakai perfume lelaki tetapi yang bau manis. Nak beli yang original mahal gila, jadi kita pun berhijrah lah kepada perfume inspired. Perfume inspired dalam pasaran Malaysia sekarang memang banyak gila, tapi nak cari yang berkualiti tu kena usaha sikit la. 


Paco Rabanne One Million (Inspired)


Rainbow Perfume (One Million)


Perfume ini kalau diberi kepada kebanyakan lelaki memang diorang suka. Bau dia manis, tapi tak manis sangat. Bau kulit kayu manis la senang cerita. Tapi yang menariknya, bau ni dia gabungkan dengan bau leather dan limau-limau. Bau leather ni bau macam barangan kulit macam dompet, tali pinggang dengan seat kereta mewah. Jadi bila digabungkan bau-bau ni, memang wow la. Bau ni buat seseorang tu bau eksklusif. 

Bau ni sesuai untuk individu korporat yang berkerja di dalam suasana berhawa dingin. Baru nampak aura bos-bos gitu.

Ketahanan : Lasting


Thierry Mugler A* Men (Inspired)


Rainbow Perfume (Thierry Mugler A Men)



Perfume ni pula baunya kuat sikit. Tidak semua lelaki boleh terima bau ni. Tapi dah pakai lama-lama, middle note dengan base note dia jadi sedap.  Bau manis ni datang manis caramel , bau kopi dengan bau pedas-pedas gitu . Jadi untuk penggemar kopi, boleh la cuba bau ni. Sangat sedap untuk lelaki yang mencari bau yang kuat dan lasting.

Bau ni sangat strong, untuk menonjolkan nilai maskulin seorang lelaki. Bau jantan la senang cakap. Hahaha

Ketahanan : Lasting Giler


Paco Rabbane Black XS (Inspired)


Rainbow Perfume (Black XS)


Bau yang ini menghampiri bau manisan. Jadi kalau lelaki yang memang suka gila bau manis macam coklat, ditambah dengan bau kulit kayu manis dan lemon. Boleh cuba bau yang ini. Spray dekat tangan, rasa macam nak makan tangan. Hahahaha. Bau ini tidak terlalu menonjol. Untuk individu yang tak suka bau kuat sangat, bau ini sangat sesuai.

Bau ini sederhana kuat dan sederhana lasting. Jadi kalau pakai dari pagi, nak expect tahan sampai malam, susah sikit la

Ketahan : Sederhana

Royal Scent Perfume
Kegembiraan dalam setiap semburan perfume. 



Untuk yang berminat atau teringin untuk mencuba bau-bau ini. Kalau beli original mahal sampai empat hingga lima ratus. Untuk langkah berjimat boleh la cuba Royal Scent Perfume. Sangat berkualiti pada harga yang ekonomi 



Perfume 35 ML

Harga Biasa
RM25.00


Harga Promosi 
RM16.00

Free Postage

Boleh Klik Kedai Di Bawah Ni

ROYAL SCENT PERFUME


Share on Google Plus

About Ash

Kita semua pengembara. Aku hanyalah pengembara bersama kamera
    Blogger Comment