Sky Deck Menara KL

Sky Deck Menara KL 

Menara KL

Sumber: Google.com

25 Julai - First time pergi menara KL, walaupun dah tua bangka. Hahahah
Okay, perjalanan bermula dari Bangi hingga ke menara KL. Masa sampai dekat sana, baru perasan ada dua jenis parking, satu parking yang dibahagian bawah bukit menara kl. Kira kena jalan memanjat untuk naik ke menara kl.
Parking kedua , terus masuk betul2 perkarangan Menara KL, cuma parking kurang disitu. Jadi pandai2 la buat parking sendiri asalkan tak block jalan orang. Parking dekat atas ni RM4 jam pertama dan RM3 untuk jam berikutnya.


Harga Skydeck + Observation Deck


Skydeck ni kira outdoor yang kita boleh rasa angin luar tu. Lepas tu boleh naik kotak kaca yang bagi gayat cam aku sgt tak sesuai. Observation deck pula tingkat bawah sikit tapi untuk observe jer, tak rasa thrill dia.. Ada banyak kedai jual kudapan dan sourvenier dalam observation deck.
Ok harga dia kalau dua2 ni RM75 untuk dewasa, RM37 untuk kanak2 kot (lupa plak)
Tapi dia boleh ambil kombo dengan salah satu exhibition lain kat situ. RM80. Jadi baik aku ambil kombo kan.. dia ada juga zoo dengan blue coral, tapi malas plak nak jenjalan jauh, letih. Jadi kita ambil upside down house jer.
Jom kita tengok camne kalau dekat atas skydeck ni melalui 360.. Gayat wooo..
Teringin nak pakai kamera 360 juga.. 




IKLAN

Royal Scent Perfume
Kegembiraan dalam setiap semburan perfume. 



Untuk yang berminat atau teringin untuk mencuba bau-bau ini. Kalau beli original mahal sampai empat hingga lima ratus. Untuk langkah berjimat boleh la cuba Royal Scent Perfume. Sangat berkualiti pada harga yang ekonomi 



Perfume 35 ML

Harga Biasa
RM25.00


Harga Promosi 
RM16.00

Free Postage

Boleh Klik Kedai Di Bawah Ni

ROYAL SCENT PERFUME



Share on Google Plus

About Ash

Kita semua pengembara. Aku hanyalah pengembara bersama kamera
    Blogger Comment