Minyak Wangi Lelaki Paling Laris 2017


Minyak Wangi Lelaki Paling Laris 2017
Hiasan : sumber dari google

Lelaki sebenarnya adalah makhluk yang aneh. Sukakan bau wangi tapi tak memilih. Bila dah biasa dengan satu-satu jenis minyak wangi, sukar untuk berubah kepada bau lain pula. Sebab itu, pilihan bau minyak wangi lelaki di pasaran kurang berbanding wanita. Tapi itu tak bermakna lelaki tak mampu memilih sebab pilihan masih ada. Jadi dengan itu kita akan bercakap mengenai bau minyak wangi lelaki yang top.

Sebagai penjual perfume yang berpengalaman, sebenarnya kita hanya melihat kepada permintaan pelanggan untuk melihat bau apakah yang paling digemari oleh pengguna. Berdasarkan data yang kami simpan, kami akan dedahkan bauan yang menjadi kegilaan lelaki di Malaysia.

Bau manis


CH 212 VIP MEN
Bau yang sememangnya top lagi meletop. Bau ini adalah bau vanilla yang manis untuk lelaki. Tak terlalu manis . Cuma bau ni tak terlalu kuat.




Creed Aventus
Bau manis yang lembut dan lasting. Sesuai untuk individu yang tak berkerja tengah panas sebab nanti risau bau ketiak korang lagi kuat dari bau perfume. LOL


Paco Rabbane 1 Million
Bau manis dari kulit kayu manis. Pernah bau tak? Kalau tak pernah pergi bau sekarang. Cuma bau ini telah diolah untuk memasukkan bau yang pedas dan membuatkannya jadi lebih sedap. P/s: antara semua perfume lelaki yang manis, bau ini paling top.


Bau untuk yang bersukan

Bau perfume untuk yang bersukan ni selalunya gemarkan bau yang ada bau Citrus atau kata mudahnya bau-bau macam lemon, limau dan seangkatan dengannya.

Ralph Lauren Polo Red
Bau ni bau yang menggambarkan golongan eksekutif bersukan. Ada bau citrus tapi manis sedikit. Jadi takde la jadi macam bau limau purut sangat kan. Tapi serious bau ni sedap, dan ini salah satu bau yang aku suka.


Hugo Boss Red
Bau ini dulu first time bau masa teman member cari hadiah hantaran. Memang bau dia sedap, bau dia membangunkan semangat. Tapi bau ini bukan untuk individu yang sukakan sukan yang lasak. Tapi kalau kerja ofis, kesana-sini sesuai la ambil bau ni.

Hugo Energize
Bau ini memang untuk orang yang bersukan. Memang namanya pun energize. Kalau campur dengan peluh bau dia jadi sedap. Tapi peluh badan yang tak berlemak sangat. Kalau badan berlemak macam aku ni, jadi bau pelik bila bercampur nanti. LOL


Bau untuk kerja pejabat


Giogio Armani Code
Okay, bau ni bau manis dgn leather. Dia bau yang tak kuat tapi ekslusif. Lepas tu kalau pakai baju coat yang hitam tu. Muka cam pecah rumah pun boleh nampak cam Fattah Amin disebabkan penangan bau ni. Lastingnya kurang sikit untuk bau ni, tapi ok la kerja pun ofis 8 jam jer kan.

Hugo Boss
Hugo boss ni pula, dia bau fresh pedas-pedas sikit. Jadi pergi ofis, lalu depan orang jer bau fresh. Al-maklum lah perfume ramai sangat kan pakai bau manis. Jadi bau fresh ni, buat orang selesa dekat dengan kita. Lagi-lagi boss2 yang orang takut nak dekat. LOL



Royal Scent Perfume
Kegembiraan dalam setiap semburan perfume. 



Untuk yang berminat atau teringin untuk mencuba bau-bau ini. Kalau beli original mahal sampai empat hingga lima ratus. Untuk langkah berjimat boleh la cuba Royal Scent Perfume. Sangat berkualiti pada harga yang ekonomi 



Perfume 35 ML

Harga Biasa
RM25.00


Harga Promosi 
RM16.00

Free Postage

Boleh Klik Kedai Di Bawah Ni

ROYAL SCENT PERFUME



Share on Google Plus

About Ash

Kita semua pengembara. Aku hanyalah pengembara bersama kamera
    Blogger Comment