Bau Perfume Wangi Top 2017

Bau Perfume Wangi Top 2017
Sekadar gambar hiasan
Sumber: google.com


Sebenarnya dalam pasaran ada bermacam-macam jenis bauan. Dalam pasaran antarabangsa saja dah ada beribu-ribu jenis bauan. Jadi kalau nak try semua bau, memang sampai ke tua kita takkan mampu berwangi-wangi kan. Berbanding penjual perfume original di Mall yang tertumpu kepada menjual perfume di bawah jenama yang dijaga sahaja, penjual perfume inspired lebih pakar di  dalam membantu orang ramai memilih bau kerana kami menjual perfume inspired yang diinspirasikan daripada beratus-ratus jenama antarabangsa yang top sell.

Hari ni, memang kami akan dedahkan bau yang memang selalu pelanggan kami ambil dan repeat lagi. Jadi kebarangkalian untuk anda tak suka bau ni pun rendah lah yer. Hehehe..


Bau Perfume Wangi Top 2017
Bau Paling Laris Wanita

Bunga Putih
Yang paling top antara kesemua ini adalah bau Inspired dari Gucci Flora. Bau bunga putih yang manis menjadi kegemaran anda. Bau yang sesuai menggambarkan wanita yang suci.

Buah
Selain bau Inspired daripada Victoria's Secret Bombshell juga topsell bagi individu yang tidak terlalu gemarkan bau bunga putih. Bau ini lebih mengfokuskan kepada bau buah-buahan seperti strawberry, lemon, dan bau buah yang lain. Perfume ini sangat wangi dan energetik.

Manis
Bau lain ini lebih kepada bau manis. Dua bau manis yang digemari oleh pelanggan kami adalah Britney Midnight Fantasy dan Escada Cherry In The Air. Fuhh, memang manis la kalau pakai. Rasa nak gigit jer nanti.

Rose
Haaaa... sebelum terlupa, satu lagi bau yang laris ialah bau Valentino Rock Rose. Bau rose yang manis. Kebanyakan customer kami yang menggemari bau rose suka bila order bau ini. 

Kuat
Kalau bau Katy Perry Killer Queen dan Victor& Rolf Flowerbomb ni boleh dikategorikan bau yang kuat. Ini disebabkan bau ini dibancuh dengan bau daun nilam yang memang membuatkan bau menjadi kuat. Sesuai untuk wanita yang suka menonjolkan diri.

Lembut
Bagi yang gemarkan bau yang lembut pula sesuai untuk menggunakan bau Lancome Miracle ataupun Versace Bright Crystal Yang kerja ofis macam cikgu-cikgu suka bau macam ni.

Kalau masih tak pasti lagi bau yang digemari boleh whatsapp kami di 0189074390

Royal Scent Perfume
Kegembiraan dalam setiap semburan perfume. 



Untuk yang berminat atau teringin untuk mencuba bau-bau ini. Kalau beli original mahal sampai empat hingga lima ratus. Untuk langkah berjimat boleh la cuba Royal Scent Perfume. Sangat berkualiti pada harga yang ekonomi 



Perfume 35 ML

Harga Biasa
RM25.00


Harga Promosi 
RM16.00

Free Postage

Boleh Klik Kedai Di Bawah Ni

ROYAL SCENT PERFUME





Share on Google Plus

About Ash

Kita semua pengembara. Aku hanyalah pengembara bersama kamera
    Blogger Comment