Perfume Paling Wangi Dan Sedap

Perfume sememangnya ada bermacam-macam jenama dalam pasaran ni. Kualiti bergantung kepada bancuhan masing-masing. Bagi individu yang gemarkan bau yang mahal tapi kurang berkemampuan seringkali mencuba perfume Inspired. Namun jika dilihat pada zaman kini, perfume inspired boleh mengalahkan bau perfume original.

Sebab apa? Ini semua kerana perfume inspired tidak mengeluarkan kos yang banyak untuk mengiklanan atau bayar duta artis mahal-mahal macam hollywood. Jadi kos perfume hanya pada kos bahan dan packaging sahaja. Iklan pun tinggi pun guan Facebook Ads atau Iklan di Tv dan Radio.

Ok melalut pula menceritakan mengenai perfume Inspired. Di sini, kami ingin perkenalkan anda semua kepada perfume inspired paling wangi. Harga mampu milik tapi kualiti dia memang pergh lasting dan pekat. Rugi kalau tak cuba. Ramai yang kata boleh kalah perfume ******** .... Kami tak boleh cakap.

Marilah saya perkenalkan Royal Scent Perfume. Keluaran dari kilang yang berpengalaman dalam bidang Perfume lebih dari 5 tahun. Setiap hari mencari formula yang baru untuk menjadikan perfume lebih lasting dan mesra solat. Setelah beberapa lama kajian akhirnya tercipta lah Royal Scent Perfume.







Kelebihan Royal Scent Perfume 
  • 99% bau sama dengan Original
  • 5X lebih pekat Wangian
  • Jaminan wangian tahan 4-6 jam ke atas
  • Mesra Solat.
  • Ready Stock


TAHAN HAMPIR 20 JAM




Bau Yang Paling Wangi

Bau yang wangi sebenarnya banyak tapi disebabkan kita nak bincangkan bau perfume yang paling wangi. Jom kita tengok bau apa yang paling wangi di dalam pasaran.

Perfume Perempuan

https://shopee.com.my/Royal-Scent-Fragrance-Inspired-By-Jlo-Live-(W)-Fruity-Fresh-Citrus-Perfume-Quality-i.257070884.6632771472

Bau Manis Fruity Gitu. Lasting gila kot

Bau bunga-bungaan.. Bajet-bajet hindustan gitu

Bau manis tidak terlalu menusuk hidung. Just Nice

Bau bunga rose yang segar. Kalau minat bau rose yang lain pun kami ada

Haaa.. ni dia the bomb.. Bau strawberry, citrus dan bunga sikit. Memang bau dia jadi kegilaan ramai

Perfume Lelaki




Bau segar Aromatic dengan Citrus. Memang fresh dan pedas sikit bau ni.



Bau kayu dan Oud. Memang jantan habis bau ni. Ada bau kulit dan asap-asap sikit. Bau soft dan sedap.


Ni pula bau citrus dan leather yang pedas-pedas sikit. Sedap dan bergaya kalau pakai bau ni.



Itulah saja bau perfume yang paling wangi dan sedap . Walaupun sebenarnya ada banyak jer lagi bau yang sedap-sedap. Tapi kalau nak tulis semua, baik aku tulis tesis pasal perfume kan. Korang pun malas nak baca kalau banyak sangat bau. Tapi jangan risau Royal Scent Perfume ada lebih 150 ++ jenis bau, jadi kalau nak bau lain. Kami ada cover. Nak campur-campur bau? Boleh order tester kit dulu


Untuk yang berminat atau teringin untuk mencuba bau-bau ini. Kalau beli original mahal sampai empat hingga lima ratus. Untuk langkah berjimat boleh la cuba Royal Scent Perfume. Sangat berkualiti pada harga yang ekonomi 

Perfume 35 ML

Harga Biasa
RM25.00


Harga Promosi 
RM16.00 
(Masa Terhad)

Boleh Klik Kedai Di Bawah Ni

ROYAL SCENT PERFUME





Share on Google Plus

About Ash

Kita semua pengembara. Aku hanyalah pengembara bersama kamera
    Blogger Comment